my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Wednesday, August 19, 2009

RaRa MeNGaMuK ????


Semalam tgh aku dok layan chat ngan budak2 cb tetiba ada la si cegu rara nih buzzzzzz...dia dgn gaya berunsurkan terrorist dok potpetpotpet........... kat aku pasal ss letak pic gedik dia kat blog..kononnya dia tuh lowprofile la..wakakakwkaka..aku sebagai lelaki macho melayan die dgn perasaan penuh kesabaran..wakakak..dia soh aku post n bgtau die ngan mengamuk tuh kat umah..dia ckp kalau bulan mengambang mmg mcm tuh..wakkaka..aku dapat gambarkan rupa si rara time dia mrah...Tapi, walaupon time die marah,dia tetap mengekalkan sifat keayuan dan kesopanan die walaupon time die mengamuk.pic sebelah tuh ada la iras2 die time marah..cute jer aku tgk..wakakakak.....


*p/s.. picture tuh diambil semasa rara bg warning kat ss


Lelaki macho,

7 comments:

unkown girl said...

munguk! wahahaha...

ss said...

dh gelak tu kire dh ok r tu...kih3

ss said...

dh mcm huk ogan jek...seram tejuk tgk

seed said...

hulk hogan ke .. aku tgk cam katak pisang jekk

CiKMie said...

to rara: wakakka..smlm soh aku pon ..wakakak

To ss: rara mmg sebegitu..

to seed: dia sejenih makhluk yg makan terung..oleh itu,dia bukan katak..wakakka

unkown girl said...

cikmie tape...mukan muka aku sebenar...tp si ss ni..dah melampau2..dah tau aku xnak exposed...munguk tol..saje je nak wat aku marah..lo kt tagged tapela jugak sbb pvt..siul je..

SS said...

lalalalaalaaaaa...