my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Tuesday, August 18, 2009

SaMbUnGaN DaRi PoStinG SS..



*WARNING: SEKADAR GURAUAN,JANGAN AMBIK HATI OK..


Hasil dari tinjauan aku ke blog ss..aku dapat satu ilham untuk aku post persoalan sikap2 objek yang bertajuk perempuan ketika bergambar..posting aku nih boleh jugak dikira sebagai satu sambungan barang kali dari ss punya blog yang bertajuk 'kenapa perempuan gedik ketika bergambar'..(malas nak bukak balik aku tak ingat tajuk la) huahahah...aku ada meng attach beberapa keping gambar untuk kita sama2 mengupas mengapakah kebanyakan objek bertajuk perempuan atau lebih dikenali gadis yang agak kegedikannya melampau melakukan aksi yang agak cute la kononnya tuh.meluat aku,.yg lain aku taktau la..bagi aku jer la..

sama2 kita menghayati pic2 berkenaan,. (harap maaf,gambar diambil dari beberapa page n ada kene mengena dengan yang hidup sebab diorg semua masih menghirup udara dari ruang atmosfera ini,akan tetapi sudah di sensored..),..soe ek..jangan marah aaa.....sila komen pic nih ok..




ahahahh,,ntah pape...


yang nih pon termasuk gak..jangan marah ek..



ermm.....(padam pic nyna,sal dia baik ngan aku..tak smpai ati plak..hehehe)


sila fokus di bibir sahaja ok...


sila beri tumpuan pada senyuman sahaja ok..(leh wat iklan kolget nih)

ahahha..kepada org2 yang berkenaan..jangan ambik hati..aku gurau jer...kalau ada nak flag ker,silakan,wakakakka..nanti aku buang..waaaakakk





9 comments:

seed said...

oiit cik mie... gilos laaa taruk pic chatter... ada kena saman kang.. hehehe.. anyway best post...

unkown girl said...

sib bek muka aku tade...ahahaha...p kalo ko pos muka aku..siap ko!

CiKMie said...

sal aku takut kat ko tuh yg aku tak pos tuh..wakakakka..ko kan cegu garang..wakakaka

CiKMie said...

roo seed- takpe aku dah sensored la..depa tak pasan punya..weakakkaka

Eton said...

cikmi..giler badak ni namanyee....kena saman padan muka...wakakkaa...

CiKMie said...

ilek la wa samseng depa mana berani saman cikmie..wakakk

♥[tahirah]♥ said...

hahahah cikmie selamber je..bgtau amy nanti wakakaka

SS said...

erggggggggg!!!

Anonymous said...

mostly voted woiid

[url=http://advancradgarba.blogspot.com]advanced radio garbage[/url]
[url=http://easshoemone.blogspot.com]easy shoes money[/url]
[url=http://digital-frames-guide.blogspot.com/2009/10/15-inch-digital-frame-no-random.html]15 inch digital frame[/url]
[url=http://googcontactbarb.blogspot.com]google contacts barbie[/url]
[url=http://rc-f-fa.blogspot.com]rca fur faux[/url]

usefull phpxt