my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Friday, August 7, 2009

Lagu paling banyak aku play kat WMP.


hari nih aku takde modal la nak menulis..aku bukan mcm si terung kecundang tuh,tiap ari ade jer die nyer otak nak menulis.yang si ss nih asik pasan dia cun jer..tatau la kata aku lagi hot dr dia..tak bising pon..besa la org hot mmg lowprofile..mcm aku laa..ahahah.berbalik kepada cerita asal,.aku plak bukan rajin sgt nak type banyak2,malas aku nak pikir,so sambil aku dok berpoya2 kat cb,teringat plak lagu yg aku suka dgr,tah brapa kali aku dok ulang,tak jemu2..kat sini aku nak ajak korang hayati la lagu aku nih..

aku biler dgr lagu nih tah apsal rasa sayu jer..bak kata dlm lyric tuh:

"suara dengarkanlah aku,apa khabarnya pujaan hatiku, aku disini menunggu mu,masih berharap....."

..ahahah..adeh lagu nih buat jiwa aku yg ketandusan nih jiwang plak.susah tol..tapi seb bek aku ada ramai kawan..awek plak aku bukan takde,tapi aku jer tanak,padahal dok que belakang nuh..ahahaa..kawan aku neh semua sempoi2 jer..kalau merapu ngan doirg,mmg aku lupa dunia tol,kadang2 akhirat pon lupa..cis..munafik tol..ok2..melalut plak aku..ok kat cini aku ada lyric lagu yg aku suka dgr tuh,.jom kita nyanyi sma2.. kalau nak dgr lagu neh ada dlm song box aku kat bawah.scroll kat bawah skali ada lagu neh.. best bila aku menghayati lagu nih..

Suara (ku Berharap)

Disini aku masih sendiri
Merenungi hari-hari sepi
Aku tanpamu
Masih tanpamu

Bila esok hari datang lagi
Ku coba untuk hadapi semua ini
Meski tanpamu meski tanpamu

Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersamaku disini
Ku dapat tertawa menangis merenung
Di tempat ini aku bertahan

*
Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku slalu dihatinya
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Kalau ku masih tetap disini
Ku lewati semua yang terjadi
Aku menunggumu Aku menunggu

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku ada dihatinya
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

*p/s rara jangan marah aaAA!!..

4 comments:

unkown girl said...

aku x kecundang la!!! tegak berdiri lagi ni.

CiKMie said...

yer ker??ala..tuh nama timangan aku kat ko..bleh laa..ahahaha

Hafizul Asyrul said...

SS - Screenshot
WMP - Windows Media Player

♥[tahirah]♥ said...

ye ye best2