my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Thursday, August 6, 2009

sahabat ku..aku disini....

assalamualaikum semua..aku nih terpaksa mengikut jejak rara yg mula menceburi bidang blogger nih..bukan apa..aku takmau jadi ketinggalan..ahaha patut pon kat sana diorg dah takde..paru-parunya dok cini..cis...terimalah kedatangan aku disini..sahabatku semua,Elyza,ss,rara,ayie,perl,yah,n sapa2 lagi yg aku ta sebut..insyaalah aku akan jadi org yg rajin menaip lpas nih..ahahaha...sekian...

2 comments:

unkown girl said...

wah....bagus3..ikutlah jejak langkah mentor anda..hahahaa

CiKMie said...

mentor ker mentol oi terung kecundang..aahaha