my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Monday, August 24, 2009

SelaMat BerPuaSa


assalamualaikum w.b.t.

Huh lama aku tak post kat blog nih,asik sibuk dok bisness ngan Tan Sri Zam..la nih aku dah ada bisness ngan dia dlm blog aku yg lagi satu..sapa2 rajin pi la support..untuk rara,aku tak dapat buktikan terung berduri..tapi aku akan gantikan ko terung yg ada bulu..huahahah..ko nak tgk terung berbulu sila click kat ---> cini....jangan marah la ek..wakakak..ok2..arini dah ari ke tiga kita berposa..tapi yang tak bestnya,tiap ari dlm kol 10pg,pahala posa aku dah tinggal separuh..tu la akibatnya kalau aku slalu msuk cb..wakakk..anyway,,selamat berpuasa n jangan nakal2 bak kata alif..untuk perl,sila jalankan marketing untuk blog cikmie ngan zam..sebab kami akan tunaikan janji2 kami yg kalau blog kami nanti worldwide,kami akan salut tubuh perl dgn emas n permata,..ahahh,..umi plak,jangan sedih2 n hepi2 slalu..rara plak..aku dah sediakan terung bulu tuk ko.namo sedey2.ss plak.jangan asik main kektus jer..utk win..hanya Uya dihati..kim slam sayang kat die..ckp cikmie sentiasa menanti dgn penuh harapan(ape aku merepek nih,uya pon tak kenal)huahaha,,..member2 yang lain yg pon sama..tq sebab kawan ngan cikmie yg hot nih..hua3..

5 comments:

unkown girl said...

aku peduli ape ngan terung bulu buluan tu...aku nak yg mantap...yg ada duri gak! xkira!

♥[tahirah]♥ said...

uya tu sape cikmie? (Hello)
bangge ade name perl hak3..ok saye akn terus mempromosikan blog anda :)

CiKMie said...

to perl:uya tuh scandel dlm mimpi cikmie..dia tak wujud pon..wakakka

to rara: takpe2,mana ko tau aku gveup cari kat gugel nih..wakakka

SS said...

setiap pagi belai kektus..dh semakin membesar pule

CiKMie said...

..ko belai sapa punya..aku ada pic terbaru utk ko ss..aku malas nak upload cini...mlm nih aku letak kat tagged..sial lah berkunjung sana..