my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Tuesday, August 11, 2009

KeNaNgAnKu Di IKM BeSeRi Part1.

pelan ikm beseri time nak fly..


assalamualaikum,setelah menjalani hari aku yang ssangat bz nih,aku sempat lagi terbaca satu artikel dr blog member aku,dia ada cerita pengalaman die kat kolej ngan roomate die,aku pon ada satu kesah yang sangat nenunjukkan kebodohan aku time tuh sangat melampaui batas..

ceritanya bermula begini, time tuh hujung sem dah,smua student kat ostel bnyak yang fly balik dah,.untuk pengetahuan korang ikm tuh die nyer rule tersangat spt penjara,sebab die nyer peraturan lebih sekolah dari sekolah..ahaha,nak nmenunjukkan bertapa ketatnya rule.. tapi apakan daya budak2 ikm semua mental gila2 punya,kat sna aku sorang jer yang baik..ahahah....okeh2 continue aku nyer story,.

sepatutnya bilik tuh ada 4 orang,tapi disebabkan aku nih tak masuk ngan roomate aku,aku pon telah menjadi pelarian kat bilik efy,. blm bilik aku tuh bukan apa aku tak ngam,diorg buat bilik aku mcm pusat pengumpulan sampah jer,dah la semak,aku nih biasa la org yg kemas n mempunyai tahap kebersihan yang tinggi..(huahhah pasan la plak aku nih..nih dah lebih dr saudari ss kita tuh,..ahahh)...aku terpaksa menjadi pelarian kat sana,aku tumpang kat bilik tuh,efy,pijon,tokai n meon,.depa semua baik ngan aku tapi kadang2 aku tak puas ati gak.tapi pelarian apakan daya..ahahah..okeh2..tuh introduce jer..

nak dijadikan cerita,malam tuh kebanyakan banduan2 ostel dah fly balik umah dah,aku ngan member baik aku si efy nih ada projek sebenarnya.kitorang mmg slalu buat projek blackmarket bersama.depan lecturer muka aku ngan efy terkenal ngan pelatih yg baik n boleh dipertaruhkan kepercayaan..tapi kat belakang bertap 'Jin' nya kitorang lect taktau..ahahah..pandai makan pandai simpan la..mau hidup maa...malam tuh ingat kitorang nak fly gi makan pastu ada projek (maaf kerana projek kami terpaksa dirahsiakan kerana ada keburukan kepada penulis jika didedahkan)..

Untuk fly dari ostel, kitorang perlu melalui beberapa rintangan dan halangan untuk lepas dari cengkaman pak guard boroi.(nama timangan pak guard ikm sebab dia boroi n terlalu straight)..sebab ikm takleh kuar sesuka hati,kalau nak kuar pon kul7 mesti kena ada dlm dah.kalau lambat kena kuarantin...ok2 nak cerita halangan yang patut dilalui,antaranya, bengkel EDI(electric domestic),kat sana selalunya cik man cina slalu ada,(cikman cina tuh salah sorang warden yg sangat babeng,)pastu bengkel merin,parit lumpur selebar 4feet, kemuncaknya ialah kubur cina yang banyak anjing,,huahaha..ikm beseri nih sebenarnya berjiran ngan ahli2 Jahannam* yang menginap dlm kubuq tuh..wakakak..(jangan org ISA baca sudah,kang aku kena tangkap sebab rasict)wakakak..peduli apa aku....tapi malam tuh efy tanak join..so aku sorng la fly sebab dah boring taktau nat buat apa..aku pon pi la sorang2..smbung part2...

jahannam* - neraka

No comments: