my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Thursday, August 6, 2009

AkU DaN MiNuMaN TiN

posting nih aku ciplak dari sebuah blog..tapi telah diubahsuai oleh pihak admin,n diharapkan anda jangan marah yer..ahahh..kesah ini ada kena mengena dengan yang hidup sebab die tak mati lagi...


Bangun pagi : mak Bangunkan aku..dia jerit,ckp oi apa nih bangun lewat.semayang subuh ker tak lagi |MMG LEWAT|

Lepas mandi pagi : tengok tilam,kemas(telah diubahsuai kerana menggunakan ayat yang menyentuh sensitivity sesama masyarakat) ..pastu pi kat meja makan la tgk mak aku masak apa.|MANDI|

Henpon berbunyi : Angkat...awak nif arif kan, sekarang kerja tak?saya nak offer awak kerja ngan perodua.adakah anda berminat. |TANAK AKU DAH KAYA|

Turun keje pagi : Tengok sekeliling..takde ape2,ingat nak tido balik.. |AKU MANA KEJE SKRG.CISS|

Masuk bilik pagi : Tengok lappy atas meja. |BERPOYA2|

10 pagi : Ada bunyi pintu bilik kena ketuk.mak aku kasi credit card soh pi market. |MAK AKU SOH GI PASAR BELI IKAN|

Pagi nak menginjak tengahari : gi bawak lori sebab la ni musim menuai..kaya2 |BAWAK LORI|

Tengahari : tak makan sbb kenyang lagi. |PADAHAL MALU NAK MINTAK SEBAB MAK N ABAH POSA NISFU SYAABAN|

Balik Umah : Tengok sekeliling lagi. |MMG DOK UMAH PON|

Sampai umah : Kepanasan. |BUKAK EKON|

sebelum asar : mak n abah gi dating..aku karaoke sampai gegar rumah |DOK KAT UMAH SORANG|

Malam : Online lama. |Ayie pujuk aku nak kasi bunga, tapi aku reject dgn alasan aku xtau & tade mase nak layan mende alah tu. rara plak kata Cik Mie plak dah ada blog baru..pastu merapu ngan tahirah.dia dok ubah2 layout blog dia.So..welcome~|ahahah..

Malam yang indah :
Aku merasa sayu mengingatkanmu.
Aku takut tuhan yang Esa mengambil Nyawaku.
Tapi aku harus optimus prime.
DECEPTICON.

Tak akan ada yang hilang lagi.KALAU HILANG JANGAN TUDUH AKU CURI.
Semuanya akan baik-baik saja.TUNGGU N LIHAT

Malam ini : Aku perlukan wanita solehah~ |GILOS|
Begitu juge dengan kamu!|YA KA KAMU|(fikir sejenak)


yang ciplak,

6 comments:

unkown girl said...

ciplak oiiiiiiiii

unkown girl said...

tengok tilam kot2 basah <---wahaha...siul je...

CiKMie said...

mana ada ciplak..aku saja testing jer..wakakaka

♥[tahirah]♥ said...

ceh cikmie nie ngahhahhahhh

Carol fcp said...

hehe....ok3

CiKMie said...

ahahha,,jangan marah aa...