my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Friday, August 20, 2010

SaMaN Oh SaMan

arini aku abis duit banyak..huhu...saman traffic rm60,charger laptop rm60,keta aku rosak..pastu gi kedai cina ckp nak ambik rm300..cilake punya cina..last aku guna kepakaran yg ada..seb baik bawak toolbox dlm boot keta..repair tepi jalan..ahahha....beli spring carburetor tuh rm0.70..ikat ngan dawai ckit...trus ngam..haha..

tapi yg tak bestnya saman la.aku bajet dlm 30 jer..dah la ngah pokai nih..sekali gi kat IPD Jasin tuh..awek yg jaga kaunter saman tuh ckp maaf ye dik..skrg polis dah takde rayuan n discount compound..so kene bayar full la..tapi dlm aku nyer surat cinta yg polis bg aritu ada ckit ralat..die tulis motosikal...tapi sah3 aku bawak keta..aku ckp la nih salah nih..sekali awek tuh ckp haa..nasib baik die tulis moto..kalau tak kene rm80..cheh..ingatkan leh cancel..sekali die ckp nasib baik..nyesal tol..

moral of the story..jadi pemandu berhemat..ahha...aku pon skrg dah takut nak baik keta mcm org gila..sayang duit bayar saman banyak3..haha

No comments: