my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Sunday, August 22, 2010

berbuka di asrama..


arini aku berbuka ala kadar jer..tapi boleh la..sebb aku kuar pasar malam utk modofied makanan yg disediakan kat dewan makan..biasa la dok sini..makan kene pasrah jer la....kat sini aku nak tunjuk kat korang makanan yg aku selalu jer makan.bila ingat balik...teringat kat umah...bak kata kawan aku..nak makan sedap3..balik rumah la..haha..

makanan dr makcik kantin..

isi kandungan makanan:- hehe

1.ikan duyung masak goreng minyak tak best.
2.sayur kobis yg diberi mcm tak ikhlas..
3.air sirap yg kurang gula+ tak sejuk..




ini pulak makanan yg telah dimodified...hehe...

baru selera ckit nak makan..apepon..bersyukur dengan ape yang ada...

1 comment:

eLyZa™ said...

makin kurus la cikmi kalo makan ikan duyung cap ni hari3