my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Sunday, August 22, 2010


harini aku trjmpa seorg yg aku kenali....sdh mnjadi kebiasaan aku utk mlemparkan syumn kpd sesiapa shj..tpi syuman itu tdk brbalas hya pndngn sinis dberikan. Aku tdk kisah tntang itu.. mahu saja aku ketawa dgn sekuat hti jika tidak menghiraukan org di sekeliling. Dlm hti aku brkta masih tdk brubah manusia ini dgn sifat sombong, bongkak, berlagak(2 ayt aku tuk sft cm nih)....

Tika menaip ini aku memikirkan:
Ada apa dalam jiwa manusia2 begini?
Ada apa dalam pemikiran mereka yang membuatkan mereka sombong bongkak dgn sesama manusia?
Apa yg membuatkan mereka bersifat demikian?
Tidak adakah dlm hti mereka sdikit perasaan kasih sayang antara manusia?
Tidak adakah belas kasihan dalam jiwa mereka?

Kemana mnghilangnya sifat2 kasih sayang dalam jiwa manusia ini?tidakkah mereka tahu? mereka sedar?mereka juga akan memerlukannya walau tidak tika ini tpi pd msa akn dtg?

ayat nih tribute dari : nurul atikah..bff aku...

No comments: