my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Friday, December 24, 2010

“Kenapa Saya Suka Oh! Media Network”



assalamualaikum. wokeh3. oleh sebb tiap ari aku tgk fanpage Oh! media n webpage oh! tidak..so aku tertarik ngan die nyer contest kat media n fb .sori sebb aku tak pandai nak bt entry yg menggunakan bahasa yang indah3..so aku ambik keputusan utk aku guna bahasa merepek seperti yg aku slalu guna dlm blog merepek aku nih..haha..

Saja utk aku katakan yg aku mmg minat ngan fanpage Oh! media nih sebb kebanyakan kat sana die nyer cerita kelakar n boleh dikatakan menarik perhatian aku..n aku suka post3 yang funny3..contohnya yg pasal sign or banner yg kelakar..

then salah satu sebb aku suka ngan OH! nih..ialah kat sana ramai gadis3 cantik..so leh aku usha3..hahahah..(sori khai aku takde modal..ko la nih nak sampai 5 point..aku dah la blur nih..)..haha..disebbkan ko nyer fan dah 2ook lebih..so aku leh la cari mana gadis cantik..tapi diorg takleh lawan ngan azura..sebb die secret admire aku..hahah...zura jangan marah ye...ades off topic plak...hehe..

after that..selain tuh..kat oh! nih mmg best sebb die nyer post memang banyak gosip3 n pic merepek..so kadang3 oh nih bukan saja bagi sedikit sebanyak pengetahuan kat aku yg malas tgk web berita yang tak best.so sebb tuh aku pilih web OH! yang die nyer information lebih ke arah menarik perhatian org sebb die menerapkan unsur2 yg boleh diterima oleh kebanyakan target golongan muda remaja mcm aku nih..

lepas tuh..kira sekurang3nya kat sini aku suka tgk org yg sebangsa aku nih berjaya..suka gak kan..nak lawan ngan bangsa lain yg dah kaya dlm nih..aku plak nak join mcm dok kata la..takde masa sgt nak bt..so sedikit sebanyak..aku tgk org bijak pandai n rajin mcm khai nih..kira ok la (hahahahha..ayat bodek)....sori to say la sebb aku nih mmg racist..so..paham3 la..haha..sebb point nih la aku tak dapat no 1 dlm content nih..tapi takpe..saje aku nak type..korang pehal nak bising3..haha...

lepas tuh..aku suka dengan weh OH! nih sebb selama aku join..tokey die si khai n krew2 cun mcm gadis lonely tuh mmg rajin korek berita yg panas n tiap kali aku buka page die..mesti update walaupon kekadang die takde modal nak post..sampai kedai burger pon dia post..haha...hampeh ko khai. lain kali boh la post best3 ckit..

last skali..oh! banyak buka mata kita yang kebanyakan benda kat negara kita yg kita tak pernah nampak..dia akan tunjukkan contoh mcm keta polis guna naza forte pe semua tuh..so kita mmg tambah pengetahuan kat situ..so nak menipu member3 yg buta it nih senang la ckit..haha..jahat gile..

dah la khai n krew OH!..aku malas nak menaip lagi..haha..apepon..chow...semoga aku dapat perfume...hehe..



No comments: