my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Wednesday, November 24, 2010

Vandelisme di tempat aku..

salam..ha..2 3 ari nih aku terpangil-pangil nak bt 2 3 entry kelakar..korang pernah dok ostel tak?aku nak ceritakan tentang ostel yg aku duduk sekarang..biasa la kat ostel nih..banyak
vandelisme yg dibuat oleh kanak3 yg agak terencat akal n sedikit kreative..haha..ada banyak benda3 merepek yg diorg bt..tapi nih salah satu yg slalu aku tergelak bila nak baca..haha..

nih antara pic yg aku sempat snap..nanti aku upload lagi..tapi nih agak keterlaluan..n insan yg agak beriman n baik adalah ditegah utk tgk pic nih..haha..mengandungi s
edikit unsur lucah..hah


antaranya..:-

sepatutnya pelajar dilarang berada di dalam asrama tetapi ditukar..
kreatif tol..haha

yang nih lagi teruk..mcm2 diorg ubah..haha


pakaian wanita di asrama lelaki..haha




2 comments:

Unknown said...

betul ke baju perempuan kat asrama lelaki tu?

CiKMie said...

haha..betol la cik epal..kitorg kadan3 jerk masuk asrama pompuan..hahahaha