my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Thursday, November 25, 2010

Saman Oh Saman...




selamat pagi semua..oleh sebb esok ade test..arini aku mcm biasa akan rasa rajin bt benda3 yg boleh membuatkan aku tak study ..hehe..spt post entry..padahal sebelum nih takde plak gatal tangan nak bt post..time nak exam nih plak ade jerk aku rajin nak bt3 benda mcm nih..haha..malas gile study..

ok nak pendekkan cerita..tadi aku saje gatal tangan bukak MYEG..saja nak ch
eck sebb aku slalu travel dr melaka-shah alam..n aku bawak keta selo3 jer..tekan minyak pon sekadar rapat ker bawah jer.haha...dlu aku dah settlekan 3 saman speeding..n aku harap takde lagi la..

aku tgk meter keta aku mcm nih jer..------------>


so aritu aku ada terperasan ada "flash" kat dengan R&R ayer Keroh..so arini nak check la..

tapi nasib baik takde..maybe "shoot" keta lain kot..haha..

tapi......ku sangka redup sampai petang..(org tak ske panas3)..tapi panas terik ditengah hari..ahah..

nih yg aku dapat...:-




kwan3..jom kita sama check saman kita..mana tau kot belambak saman speeding kan..aritu aku dah clean saman aku..skali ada lagi.hehe ok korang boleh check saman kat :-

kalau menggunakan MYEG..korang kene register dlu..tapi yg penting FREE*..

nih form die..isi pastu leh check dah saman disini -->MYEG
ataupon register kat sini..--->RILEKS

semoga korang kene saman..hehe.. :thumbsup2:

pastu kita kongsi la tgk saman3 korang..mana paling garang..hehe :jail:

upload kat sini--->imageshack..pastu post la kat reply coment die nyer link..

No comments: