my adsense

Sila MaSuKkAN iKLaN Disini !! PeRCuMa !!!!

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk upload iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak..haha

Wednesday, December 15, 2010

GanGuan SEkSuaL TeRHadaP LeLaKi..




Dah lama aku tak bt posting merepek..arini aku tertarik dengar pic3 yang membela kaum lelaki..tapi ada benarnya..mmg kalau ade kes rogol ker..cabul ker..semua lelaki dipersalahkan..tapi korang mesti tau kan kenape lelaki bt benda mcm tuh..sa
lah satu faktor die tak lain n tak bukan....nafsu syaitan..then iman yang takde..then...faktor yg kita selalu tak nampak n ade kalangan perempuan yg kurang daya pemikiran..hehe....die mengelak n tak sokong..iaitu salah perempuan sendiri..korang katekan tgk pompuan3 wangi, cantik,seksi..sape tak terliur...aku sendiri pon tak tahan..haha....

memang la kita akan ckp ade gak mangsa rogol tuh di kalangan wanita yg baik n "menut
up aurat"..tapi..adakah berlandaskan syariat??..kalau tak pon..wanita baik jadi mangsa sebb lelaki tuh tgk ade pompuan lain yg dress boleh membuatkan tok imam pon meleleh air liur..hehe...then si jantan lahabau tuh lampiaskan nafsu serakah die kat pompuan baik...tuh mmg takdir la kan..

sini aku nak tunjuk beberapa pic yg ganguan sexual terhadap lelaki dan yg akan mem
bawa malapetaka bg wanita jugak jika laki tak dapat kawal nafsu die..

sempena membantah kempen "KAMI STIM TGK POMPUAN SEXY"..hehe..aku lancarkan kempen "HENTIKAN GANGUAN SEXUAL TERHADAP LELAKI"...aku siarkan beberapa gambar2 utk tatapan umum..haha..yg baik bt ikutan..yg buruk jangan bt modal..haha..


2 comments:

KoQ said...

wa...
bagos cik mie..
bravo2...
teruskan usaha mulia anda..
kahkahkah

♥[tahirah]♥ said...

OMG! baik takyah pakai seluar kalau camtu. hish memalukann -.-'